XX | Hero | VI24 | FAQ

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a Rijk Zwaan Budapest Kft. digitális kereskedelmmel foglalkozó kollégáival? 

Keressen minket a kapcsolat@rijkzwaan.hu email címen vagy hívja a központi számunkat: +36302041803. 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a Rijk Zwaan Budapest Kft. szaktanácsadó kollegáival? 

Használja a weboldal Kapcsolat menüpontjában található elérhetőségeket! 

Milyen értékesítési és szállítási feltételei vannak, ha vetőmagot szeretnék vásárolni a Rijk Zwaan Budapest Kft.-tól? 

Megrendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatos feltételeinkről részletesen tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételeink - ből. 

Rendelhetek-e vetőmagot a webshopból online Rijk Zwaan fiók létrehozása nélkül? 

Megrendeléseit csak regisztrált ügyfélként, bejelentkezés után tudja leadni, Rijk Zwaan felhasználói fiókjából.  

 Hogy tudok fiókot létrehozni? 

Kattintson a Regisztráció menüpontra a weboldal jobb felső sarkában és adja meg email címét! A jóváhagyó emailben kiküldött linkre kattintva adja meg adatait! A regisztráció sikerességéről emailben értesítjük. 

Hogy tudok bejelentkezni a fiókomba? 

Kattintson a Bejelentkezés menüpontra a weboldal jobb felső sarkában, és használja a regisztráció során megadott email címét és jelszavát! 

 
Van minimum vagy maximum rendelési összeg/mennyiség? 

Minimum rendelési összeg nincs. A rendelhető mennyiség egy bontatlan kiszerelési egységhez igazodik. Utánvétes fizetés esetén a számla maximális bruttó végösszeg 500.000 Ft lehet. 

Módosíthatom a megrendelésemet? 

A megrendelés módosítására kizárólag annak elküldése előtt van lehetőség. Amennyiben már elküldte a rendelést, azt lemondhatja, és új megrendelést hozhat létre helyette. A részletes feltételekről az Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) - ből tájékozódhat. 

Lemondhatom a rendelésemet? 

Igen, a rendelés lemondására van lehetőség. Ha módosítani vagy törölni szeretné a rendelését, kérjük, azonnal hívja a +36302041813 számot! Fontos tudni, hogy a megrendelési számon szereplő termékeket csak együttesen tudja lemondani. A részletes feltételekről az Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF)-ből tájékozódhat. 

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron? 

Kérjük, ebben az esetben írjon nekünk a “Kérjen ajánlatot!” gombra kattintva! Kollégáink hamarosan válaszolnak az Ön megkeresésére. 

Milyen számlázási címmel kell rendelkeznem? 

A számlázáshoz érvényes magyarországi lakcím vagy székhely szükséges, magánszemélyek és jogi személyek esetében egyaránt. Fontos, hogy postafiók címre nem áll módunkban számlát kiállítani. 

 
Milyen fizetési módok elérhetők? 

Fizethet bankkártyával (Adyen rendszeren keresztül) vagy utánvéttel. Utólagos átutalás csak egyedi megállapodás alapján lehetséges. 
Magánszemélyek számára az utólagos fizetés nem elérhető. 

Biztonságos a fizetés? 

Igen. Partnerünk a holland Adyen pénzügyi szolgáltató, amely biztonságos fizetési megoldásokat kínál. Itt olvashat róla részletesen (angolul): What is a payment service provider? And how do you choose the right one? - Adyen 

Kaphatok-e kedvezményt? 

Fiókjába történő belépést követően, a rendelés során a Kosár értéknél láthatja a kedvezmény mértékét.  

További mennyiségi kedvezmények és aktuális ajánlataink tekintetében kérjen felvilágosítást területi Rijk Zwaan kapcsolattartójától (Kapcsolat menüpont). 

Milyen szállítási címre kérhetek csomagkézbesítést? 

Érvényes magyarországi posta címre, magánszemély vagy jogi személy esetén. Személyes átvételre nincs lehetőség. Csomagautomatába vagy postafiókra nem szállítunk. 

 
Mennyi a szállítási idő? 

A megrendelés összekészítésétől számítva általában 1–3 munkanapon belül megérkezik a csomag. Részletesebb tájékoztatást a z Általános Szerződési Feltételeink -ben talál. A kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálattól kaphat információt.   

 Mennyi a szállítási költség? 

Webshopos rendelés esetén a GLS futárszolgálat díját akciós jelleggel nem számítjuk fel, azonban ez az ajánlat bármikor módosulhat. 
Amennyiben utánvétes fizetést választ, a szállítási költségen felül kezelési költséget is felszámítunk, amelynek mértékéről a rendelés során kap tájékoztatást. 

Milyen szállítási módok közül választhatok? 

Házhozszállítás során jelenleg a GLS és a Magyar Posta közül választhat. Személyes átvételre vagy csomagautomatába történő kézbesítésre nincsen lehetőség. 

Van-e márkabolt? 

A Rijk Zwaan Budapest Kft nem rendelkezik márkabolttal, termékeinket a Rijk Zwaan Budapest Kft. webshopjában, vagy viszonteladóinknál vásárolhatja meg. 

 Van-e személyes átvétel? 

Személyes átvételre nincs lehetség. 

 Van-e lehetőség ajándékutalvány vásárlásra? 

Ajándékutalvány vásárlására jelenleg nincs lehetőség. 

 Nyomon tudom követni a rendelésemet? 

Renedlése aktuális állapotáról Rijk Zwaan fiókjában találhat információt. A csomag feladásától kezdve nyomonkövetés a csomagküldő szolgálatnál lehetséges. 

Mit jelent a „Folyamatban” rendelési státusz? 


A „Folyamatban” státusz azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett, és jelenleg előkészítés alatt áll. Ez magában foglalja a termékek összekészítését, csomagolását és az esetleges minőségellenőrzést. 

Miért jelenik meg eltérően a termékinformáció a Webshop és az Office rendelések esetében? 

A Webshop és az Office rendelések eltérő rendszereket vagy adatforrásokat használhatnak, ami különbségeket okozhat a termékinformációk megjelenítésében. Ha kérdése van, bátran forduljon hozzánk magyarázatért! 

Miért nem láthatók az árak az Office rendelések esetében? 

Technikai okok miatt az Office rendelésekhez tartozó árak nem jelennek meg. Ha kérdése van az árakkal kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a Rijk Zwaan képviselőivel a weboldal Kapcsolat menüpontjában található elérhetőségeken! 

Hiányzik egy rendelés az áttekintésből. Hogyan lehetséges ez? 

Ennek több oka is lehet: először is, a rendelés még feldolgozás alatt áll, és ezért nem került be az áttekintésbe. Másodsorban technikai hiba is előfordulhat. Ha úgy gondolja, hogy hiányzik egy rendelés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a kapcsolat@rijkzwaan.hu email címen vagy hívja a központi számunkat: +36302041803. 

 Mi történik a csomagommal, ha nem tudom átvenni? 

Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a csomagot a futárszolgálat visszaszállítja a Rijk Zwaan Budapest Kft. címére. Amint a csomag viszzaérkezik az irodánkba, kapcsolatba lépünk Önnel a megadott elérhetőségein. Újraszállítás csak szállítási költség ismételt felszámításával lehetséges. A postaköltséget nem áll módunkban visszatéríteni. 

Van lehetőség termékvisszaküldésre vagy cserére? 

A visszaküldésre és cserére a hatályos magyar jogszabályok szerint van lehetőség. Részletek az Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF)-ben. 

Mi lehet az oka annak, ha csak a rendelés egy részét kaptam meg?  


Előfordulhat, hogy a rendeléseket több részletben szállítjuk ki a termékek elérhetősége vagy logisztikai okok miatt. Még ha a rendelés egy része már megérkezett, a státusz „Elküldve” maradhat, amíg az összes tétel kiszállításra nem kerül.   

Mi történik, ha sérülten érkezik az áru? 

Kérjük, átvételnél mindenképpen ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Esetleges reklamációt a csomag tartalmával kapcsolatban csak a csomagátvétel napján fogadunk el. Kérjük, amennyiben bármilyen észrevétele van a rendelésével kapcsolatban, haladéktalanul jelezze a kapcsolat@rijkzwaan.hu email címen!  Részletes tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF)-ben találhat. 

Mi a teendő, ha minőségi problémát tapasztalok a megrendelt termékkel? 

Amennyiben a megrendelt termékkel kapcsolatban minőségi kifogása merül fel, kérjük, haladéktalanul jelezze azt a kapcsolat@rijkzwaan.hu email címen. 
A reklamációs folyamat részleteit és a minőségi problémák kezelésének szabályait az Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) tartalmazza. 

 

Árváltozás jogát fenntartjuk.