Hírek - 22-11-2024
A Tatayoyo paprika elnyerte a Legjobb Friss Termék díjat Romániában
Tatayoyo® az idei Legjobb Friss Termék Romániában
A Rijk Zwaan új snack paprika márkája, a Tatayoyo® elnyerte a Legjobb Friss Termék díját Romániában. Ez az elismerés a a Tatayoyo® különleges ízvilágának és élénk színének köszönhető. A Tatayoyo® fajtát az is megkülönbözteti más paprikáktól, hogy mérete praktikus, így, akárcsak egy alma, tökéletesen alkalmas útközbeni fogyasztásra, étkezések közötti egészséges nassolnivalónak.
Tatayoyo® az Legjobb Friss Termék idei győztese Romániában
A Rijk Zwaan új snack paprika márkája, a Tatayoyo® elnyerte a Legjobb Friss Termék díját Romániában. Ez az elismerés a a Tatayoyo® különleges ízvilágának és élénk színének köszönhető.
Miért különleges a Tatayoyo®?
A Tatayoyo® egy különleges, magában is fogyasztható snack paprika, amely élénk narancssárga színnel, intenzív édes ízzel és gazdag aromákkal rendelkezik. A Rijk Zwaan több mint tíz évvel ezelőtt fedezte fel ezeket a fajtajellegeket, és hosszú évek gondos nemesítési munkájával fejlesztette ki a kereskedelmi változatot. A Tatayoyo® szinte mag nélküli, így ideális friss fogyasztásra.
Korábbi elismeréseink
A Tatayoyo® elnyerte a berlini Fruit Logistica Innovációs Díját 2023-ban, ami különösen nagy megtiszteltetés a Rijk Zwaan számára, mivel ez volt az első alkalom, hogy egy cég különböző termékeivel háromszor is elnyerte ezt a díjat. A Tatayoyo International Taste Award-on (ITQI) több, mint 20 élvonalbeli séfből álló ITQI zsűrije egymás után két évben is a maximális, háromcsillagos értékelést ítélte oda a Tatayoyo paprikának.
Alapos előkészítés előzte meg a romániai sikert
A 2023-as év folyamán számos találkozót, visszajelzést és piackutatást szerveztünk azért, hogy a fogyasztói szokásokkal és a romániai minőségi követelményekkel behatóan megismerkedjünk. Ez az aprólékos előkészítés közel egy évig tartott. A végső megbeszélésekre decemberben került sor, amelyen minden érintett fél részt vett: Mega Image RO áruházlánc, a romániai gyártó Holland Farming Agro LTD., valamint a Rijk Zwaan berlini és budapesti képviselete. A közös erőfeszítések eredményeként minden részletet aprólékosan kidolgoztunk, beleértve a mennyiségeket, az időkeretet és az elérhetőségeket is. A csomagolást, a designt és a közös promóciós tevékenységeket is egyeztettük, ezt a háttérből a Rijk Zwaan Holland marketingosztályának csapata irányította.
Sikeres piaci bevezetés
2024 májusában a Tatayoyo debütált Romániában, Bukarestre és a Mega Image kiemelt üzleteire koncentrálva. A termék bevezetése átütő sikert aratott, amit a Rijk Zwaan és a Mega Image médiacsatornáin és a helyi közösségi oldalakon folytatott célzott média kampányok is támogattak. A most elnyert díj, amely a Tatayoyo-t a romániai frisspiac legjobb ízű innovációnak ismeri el, a minőség és a vonzerő bizonyítéka, amelyet számos kiskereskedelmi vásárló is megerősített, ugyanis a titkos szavazás során a szavazók közt a helyi láncok emberei, kereskedőházak, szövetkezetek, fogyasztói referenciacsoportok és az agrármédia képviselői is egyaránt jelen voltak.
A jövő tervei
A Rijk Zwaan célja, hogy a Tatayoyo® terméket világszerte bevezesse, ezzel is támogatva a minőségi zöldségfogyasztást és a díj elnyerése hatalmas ösztönzést jelent ehhez. az immáron 100 éves vállalatunk szorosan együttműködik partnereivel annak érdekében, hogy minél több országban sikeresen bevezessék ezt az innovatív terméket. A projekt 2025-ben Romániában is tovább folytatódik ezúttal az igényekhez alakított növelt termőfelülettel és új piaci stratégiai lépésekkel.